tisdag 22 juni 2010

I Norge

Resan har avslutats och börjat. Tågresan är i alla fall avslutad. Gick jättebra med allt och jag kunde tillochmed sova lite. Fast att det var så ljust ute och vacker vacker natur!
Nu är jag framme i "gröna stugan" där jag och 8 andra ungdommar bor. Bor ihop med en tjej som heter Nora som är 19 år och från Linköping. Jättesöt tjej som jag kommer trivas bra med!

Det har redan skett en ändring i programmet och jag ska jobba i köket istället för i butiken. Gör inte mig något utan blir nog jättekul att prova på det! :) I veckan ska Nora och jag skaffa skattesedlar, för det behöver hon också göra. Känns bra att vi är två som ska ordna med det!
Nu är jag hungrig så vi ska laga oss lite mat och sedan kolla in området lite. Är typ en väg, en åker och berg! Alldeles perfekt! Är mitt ute i ingenstanns och mår jättebra! :)

Inga kommentarer: