lördag 26 juni 2010

blod, svett och tårar.

Jehad skär sig i fingrarna när han hackar sallad för fort - Blod
(Ibland) jobbar vi så det stänker om det - Svett
Om kvällarna myser vi, pratar och skrattar, nästan så vi gråter - Tårar


Idag har jag jobbat i köket och inte bara tagit emot beställningar, serverat, diskat och fixat utan idag har jag fått laga mat! Inte speciellt avancerad mat. Men ändå mat! Har lagt upp på tallrikar och sen serverat! :) Känner mig duktig! Nu är det dock bestämt att jag SKA jobba på Ica för att en kille som skulle jobba där kommer inte. Så jag börjar på Måndag och ska troligtvis jobba hela sommaren på Ica nära i Trones. Blir nog kempe fint de du!

Nu en kopp te och snart kommer Linnea hem och då blir det kvällsprommenad.
Ha de! Sara -Er schteekare i köket!

1 kommentar:

ewe sa...

Nemen oj! haha, så ica alltså! :P det var lite otippat, eller? Så livet kan bli ibland! haha