måndag 17 november 2008

fri

sova tills tröttheten är borta.
dansa i köket till M.I.A när man plockar ur diskmaskien (iförd t-shirt o trosor).
bestämma att "jag är nog lite sjuk idag o plugga kan jag göra i morgon".
det är frihet. att verkligen göra det som faller mig in. känns bra. känns skönt. känns fritt.

allt dettta gjorde jag idag. o favoritstunden var när jag kännde att jag inte var sjuk. utan bara trött o vilade lite o sen exploderade i tokdans och diskurplockning i köket.
härligt!
o jag är tacksam att inte lille a o hans små vänner kom hem då!
hade kännts lite väl roligt.. :)

jag är GLAD.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du plockade ur diskmaskinen spontant, utan tjat o gnäll?? :O
Jag tror nog du var sjuk iallafall.

Sara sa...

som det hembiträde jag är så har jag inte så mycket val.