torsdag 21 augusti 2008

bitter verklighet.

som en fisk. i en skål. simmar jag runt. och tittar på. hur du står där ensam som jag. och du är du. och jag är jag.
för du är en idiot som "någon gubbe" som blev vald till ledarmot. i någon fin klubb men han sa NEJ. "för jag vill inte vara med i någonting som släpper in en sån som mig"

OCH om någon skulle älska mig och tycka jag var bra. då är han en idiot som inte är någonting att ha. så tror jag att du mummlar i ditt akvarium. men ingenting hörs när du rör din vackra röda mun.

- stefan sundström -

jag går av o ann. otåligt. väntande. ilsket. NU får det väl ändå ta slut!

2 kommentarer:

stygn sa...

verkligheten är som den är.
bara att hänga med eller försöka förändra.
för att bli piggoglad och ännumer tilltaggad än efter romeo med b-jaxxarna kan man ta hey u med samma källarbor.
den du.

Sara sa...

mmh, man får bita i det sura äpplet ibland.. jajjemän! det är en uppiggare utan dess like! :)