söndag 31 augusti 2008

fri som en fågel!

mr Lindh o jag i hans lägenhet som han hyrde/lånade under stadsfesten i eksjö.. en mycket trevlig kille måste jag säga!

på tal om en trevlig kille, jag har just blivit fri från en lagom trevlig påg. det är slut, det är över! hurra hurra! det känns BRA! även att slutet blev dåligt. men inte mycket att göra åt det. lite tråkigt att inte bara kunna ta det o prata utan att det var ett enda långt tjatande o gnällande. J är så barnslig att jag tror jag dör! men det är livet, man vet inte vad man får, kan inte veta hur det ska sluta, det är bara att tacka o ta emot. jag tackar mr Lindh mf för gårdagen! den var TOPPEN verkligen helt perfekt! det var vad jag behövde! tackar o bockar o lyfter på hatten o allt man ska göra!

nu är det dags att ta igen den sömn jag inte fick igår!

2 kommentarer:

Mathilde sa...

ursäkta om jag är seg men...känner du lasse?

Sara sa...

hehe.. japps! eller nu gör jag det. vän till min vän! umgängeskretsen är utökad!