torsdag 3 juli 2008

forever and ever you'll stay in my heart and i will love you

"The moment I wake up. Before I put on my makeup,
I say a little pray for you!
While combing my hair now and wondering what dress to wear now,
I say a little prayer for you!"

-Aretha Frankling- http://youtube.com/watch?v=STKkWj2WpWM&feature=related

jag längtar. längar hit o dit. lägtar bort när jag är hemma, längtar hem när jag är o jobbar. längat mycket. längtar efter vännerna fast vi är så nära. längar efter jakob som är långt borta. men snart är det jag som är borta. långt långt borta!

värmebölja säger de. att den ska komma nu och lamså oss alla. den har redan börjat komma och jag är glad över att vara ledig i helgen! nu ska jag ringa de nära vännerna. o sen ska jag jobba och längta tillbaka hit!

Inga kommentarer: