tisdag 19 november 2013

Lever livet.

I helgen var jag hemma i småland och hälsade på familjen. Fick även träffa E och L's nya familjemedlemmar Sören och Sally. (Sören är randig & Sally är den grå). Hälsade på i deras nya boende och huset på kullen var fantastiskt mysigt! Eldade i spisen, pysslade och lekte med kissarna! FIN dag! 

Igår åkte store lillebror till Afghanistan för att plocka ihop militärgrejer därnere. Känns konstigt att han är så långt borta! Men om 3 veckor är han hemma igen! :) En annan sak som hände igår var att jag cyklade omkull och vrickade foten. SÅ fruktansvärt onödigt!! Skulle cykla upp på trottoaren utanför huset precis som vanligt men vingla till och skulle hoppa av för att inte ramla. Sätter ner foten vid pedalen och trampar vid trottoarkanten samtidigt som jag faller över pedalen och drar cykeln mot mig.. Slog i knäna rätt hårt men det gick bra. Bara sååå fruktansvärt onödigt!! Fick vara hemma från jobbet med lindad fot i högläge igår och idag är den värre. Både svullnaden och smärtan har ökat så får ligga hemma idag igen och vara skitsur idag med. :/ Inte billigt att skada sig så man inte kan jobba direkt. Gosh så irriterande det är! Hursom får jag ta en dag i taget. Jobbar kväll i morgon så då ska väl det värsta ha gått över kan jag tycka! :) Over and out!
Stor lillebror med katterna
Mys på kullen
Lindad fot i högläge!

Inga kommentarer: