torsdag 5 september 2013

Dubbel aster.



Idag lämnade jag äntligen in min telefon på lagning i Halmstad. Känner mig lite tom utan telefonen, pinsamt. Skäms över att vara så matrealistiskt lagd, men det är jag väl tydligen just när det gäller det.... Blev lite shopping när jag väl var i stan. Blev ett par jeans (jag som HATAR att köpa jeans), valde den smidiga vägen och löpte ett par med stretch i... Hehe. Sen hitta jag en klänning och lite hemligheter till födelsedagsbarnet nästa vecka! ;) Och ett knippe med astrar eller aster. Dubbla tydligen! Hursom fina på vårt prickiga bord! Nu bakar jag pizza och banankaka till M och svärföräldrarna som snart kommer hit på middag! I helgen åker vi till småland och har ingenting planerat. (Mamma jag ska ringa dig om du hinner läsa detta innan jag hunnit göra det). Ska bli skönt att för en gångs skull åka hemhem och bara vara utan kalas. Även om smålänska kalas är bland det bästa som finns!!

Over and out!

Inga kommentarer: