onsdag 5 juni 2013

Nytt

Har nu arbetat tre dagar på nya jobbet. Det är mycket att tänka på och lite (helt otroligt asmycket) svårt journalsystem. Totalt ologiskt och bara jag som lär mig det "nya" (finns två versioner), alla andra vill ha kvar det gamla och sådär. :P Har haft lite egna patienter under handledning och idag provade jag även ringa lite patienter. Läskigt men jag kunde hjälpa de två som jag ringde. Kändes ju bra! Sjuksköterskan jag gick brevid visade jättebra böcker jag kunde läsa i när jag blev osäker på hur jag skulle göra vid telefonrådgivning. Kändes bra!
KLAR på pappret - nu väntar jag på examensbeviset och leg.
Blivit sambo med denna snygging
En vanlig kväll efter jobbet - somnat i soffan 3 av 3 dagar.
I morgon kl. 8 rullar bilen ut från Statoil i Laholm och med släpet vi ska hyra där. Sen drar vi mot Götet för flytt av möbler till K och M innan släpet fylls för flytt mot Halland. Sen blir det jobb fredag och efter det åker vi tillbaka till staden på G för sommarkalas, håkan-konsert och flyttstädning. Blir nog en riktigt bra helg! Men först - sova!

Over and out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka böcker är det som är bra inför telefonrådgivning? :) De skulle jag behöva :P