onsdag 19 juni 2013

Lyx!

På kökshyllan
På vägen till jobbet
På tv-bänken
Jag lever i lyx. Har vackra rosor i mitt hem, har en vacker cykelväg till jobbet, har en fantastisk sambo och ett roligt jobb. Just nu är allt perfekt! Har fortfarande inte fattat att jag inte behöver plugga mer (för tillfället) och det känns som en så stor lättnad varje gång jag kommer på det! På tal om plugg - här kan ni läsa vår C-uppsats om sjuksköterskors attityder mot hiv-infekterade patienter. Det roliga är att de har skrivit ihop den engelska titeln från "Do we" till "Dowe" blir lite fel men vår handledare skulle fixa det sa han. Hursom, uppsatsen är densamma trots administratörernas inpunktionsfel! ;)

Nä nu ska jag plocka iordning lite här. Får gäster på fredag! M och A kommer hit till midsommar! Ska bli riktigt roligt! :D

Over and out!

Inga kommentarer: