onsdag 20 februari 2013

Mitt i veckan.

Förra veckan satte sina spår. I helgen gjorde jag som sagt ingenting och i måndags kände jag mig tät i luftrören och hade ont i lungorna när jag hostade. Köpte slemlösande hostmedicin och satte igång att nysa, hosta och snora en väldans massa. Att jag ska vara SÅ mottaglig för förkyldningar är så irriterande! Aja, nu har jag varit hemma två dagar och slutat hosta. Bara tung i huvudet och lite "sus" i öronen + blir yr lite då och då. Hursom, i morgon måste jag tillbaka till praktiken annars får jag inte mina timmar gjorda. Men två dagar denna vecka ska jag väl klara av! Sen blir det helg och dags att åka söderut igen! Denna gång ska vi få besök på lördagen av N och E. Ska bli fantastiskt roligt med tanke på att jag inte sett dem på typ 1-1,5år! För att bli något sentimental: konstigt att åren bara swischar förbi. Aja ska inte bli bli roligt att ses hursomhelst! :)

Nu blir det lite mer virkning och sen sova tidigt för att orka med morgondagen!
Over and out!

Inga kommentarer: