måndag 2 april 2012

April, april

April är här och vädret är att lita på därefter! Solen stekte nyss in genom fönstret och jag skulle bara skriva klart några referenser i mitt etikarbete och sedan gå ut på en härlig promenad. Men nu när jag gjort det så snöar det. Jahopp, vart kom de molnen från? Himlen gick från klarblå till vitgrå på en kvart. Så som det ska vara i april! :P

Och förresten, jag har nästan påsklov - jätteskönt! Jag ska bara skriva klart ett arbete tills på onsdag och sen på torsdag ska jag ha seminarium men efter det blir det påsklov tills på tisdag! :) Göttmos! Behöver verkligen det känner jag! Huvudet blir helt utochin när man slängs mellan olika praktiker och skola hippsomhapp. Sen är jag galet sugen på att komma hem till Smålandet igen också! Längtar som en tok! I eftermiddag ska nog M, jag och hans far såga ner ett träd. Ska bli kul! :) Och efter det åka och hälsa på vänner som flyttat. Ska också bli kul! Just nu går det bra - trots förra inlägget. Det är fortfarande jobbigt men det orkar jag inte bry mig om - så just nu går det bara bra!

Over and out!


Inga kommentarer: