tisdag 3 april 2012

Nästanpåsklov!

WOOHOO! Nu har jag lämnat in mitt arbete om etik och idag och i morgon har jag "inget att göra". Vilket innebär att jag kommer hinna att plugga matte innan påsk och inte bara under påsk! :) (Har nämligen tenta i läkemedelsberäkning då man inte får ha ett endaste fel.. HJÄLP!)

Igår sågade vi ner 2 träd och jag hög med yxan som aldrig förr så det skulle bli fina vedbitar av dem. M högg också mycket men jag tycker nog ändå jag var duktigast. Jag är ju liksom svag och lat och orkade hugga upp typ ett helt träd när de såga ner det andra! Heeeeaheeaheeea... Idag ska vi såga ner det tredje och hugga till i fina bitar. Blir dock inget besök hos vännerna, de trodde vi kunde på onsdag och vi trodde de kunde idag. :/ Men så blir det ibland!

Längtar till helgen och familjen och alla festliga stunder vi ska ha! :D Kommer bli mer än roligt! I morgon ska M och jag bli vår-fina. Kanske kommer en bild här på det såsmåningom!

Säger som jag sa igår - det går bra nu, kompis jag mår bra nu! :)

Over and out!

Inga kommentarer: