onsdag 29 februari 2012

infektion vs inflammation

Vaknade med svidande lungor som gör ONT så fort jag harklar mig eller gör ett försök till att hosta. Det konstiga är att igår kunde jag utan problem springa 40 minuter på crosstrainern medan jag idag går långsamtlångsamt för att inte "kvävas". Mycket märkligt. En annan sak som hänt sen igår är att mina benhinnor (på smalbenen) gör galet ont - hej inflammation! Suck. Nu sitter jag i skolan med ipren och vitaminer i magen och slem i hals och lungor (känns det som i allafall)... Är trött och huvudet känns tungt och jag fryser och svettas. Kanske åker hem tidigare idag... I morgon och på fredag kan jag inte välja vila för då är det obligatorisk! Idag ska M till Malmö på en arbetsintervju. Känns konstigt men spännande! Han blev uppringd av en rekryteringens-människa som ville ha honom på deras företag! Galet! Men galet roligt! Här snackar vi bekräftelse på att han är duktig min man! :) Nu ska jag försöka koncentrera mig på skolan! Over and out!

Inga kommentarer: