torsdag 26 januari 2012

Slö men kreativ!

Idag har jag skämts! Men inte tillräckligt mycket tror jag, har varit rätt nöjd med mina handlingar... Har "skolkat" från två icke-värda "lektioner". De hade visst haft genomgång av det som står i studiehandledningen - precis som jag trodde de skulle ha. ÅÅH SÅ OOVÄRT! Jag är glad att jag är läskunnig så jag inte behöver sitta en heldag på sådana lektioner. Istället kunde jag sova ut efter gårdagens fixande på Villan (vårt kårhus), göra en ny blogg till kåren och läsa om hälsa och sjukdomar i Botswana inför workshoppen i morgon. :)

Nu ska jag snart packa för i morgon eftermiddag åker jag till Oslo för att hälsa på Ingarpsflickorna som bor där! :D Ska bli så kul! :) Skönt att göra något helt nytt, har aldrig varit i Oslo för att se staden. (förutom besöket 2005 då vi var turister vid holmenkollen, men det kommer jag knappt ihåg). Ska också bli roligt att se hur de har det där! Får kila iväg till affären för att plocka ihop lite önskemål så som laktosfri mjölk och godis!

Ikväll är det ännu en kväll på Villan och det ska bli roligt. Är så mysig miljö där - stort gammalt hus som känns lite spökaktigt men ändå fint och så! :) Härligt!

Igår var det ju Ms och min 3 årsdag tillsammans! Kan inte fatta att det redan gått 3 år - lika länge som gymnasiet! (Som kändes som en evighet). Galet, men galet kul! :)

Neh, packa och gå till affären var det ja!
Over and out!

Inga kommentarer: