onsdag 21 september 2011

Tvätt

Dagens dilemma: bokat en tvättstuga, upptäcker att båda är lediga. Att ta eller inte ta båda? -Jag tog båda. En chansning som gick bra! :) 4 maskiner tvätt snurrade igång mellan 07.06-07.13 på Decembergatan 1. När jag sen skulle till att hänga upp all ren, blöt tvätt upptäckte jag att bara ett torkrum fungerade. Jahaja, bara att masa med mig 2 maskiner blöt tvätt upp och hem. Som tur är har jag ett tork-ställ och två "strump-bläckfiskar". Nu är det så hög luftfuktighet i min lägenhet att en fisk skulle överleva på "torra" land.  Har därför tänt en väldans massa värmeljus för att försöka torka luften lite. Funderar på hur bra det funkar egentligen men  det blir nog bra. Och just nu är jag ganska glad över att jag inte har en katt.. (Kolla här)

Nu - städa. Sen - träna. Senare - åka till laholm! :D

Over and out!

Inga kommentarer: