torsdag 12 augusti 2010

what to say?

Jaha, nu är det inte lång tid kvar här. Och det är ungefär det enda jag tänker på. och på att jag vill hem så jag kan fixa inför skolan och sån som ska fixas. Är faktiskt lite nervös, men det ska man väl vara? Sådär nyfiket pirrig i magen! Ska bli kul dethär! :)

Något som inte är så kul är att vår bank här i norge är helt knäpp. De trodde att vi inte ville ha internetbank-dosor. HUR dumma får de vara? Vi (och vår bank-tjej) skrev på och stämplade de pappren som behövdes för allt och sen skulle någon annan på kontoret fixa med dem. Så nu är vår internetbank försenad och ska skickas hem till sverige istället. Kanske lika bra för då vet jag att den kommer fram till mig någon gång. Posten mellan sverige-norge kommer nämligen fram fortare än den inom norge. (hur konstigt det än låter så tror jag att det faktiskt stämmer..)

Iförrgår var vi och lekte med Lises kattungar och L o N åkte fyrhjuling och sen åkte vi hem och grillade korv och äpplen och plockade kantareller och sjöng i solnedgången brevid älven. Superdupermysigt!

over and out - er chipmunk i röd luva

Inga kommentarer: