söndag 22 augusti 2010

på spåret - ur spår?

Överraskning, grillfest, fniss, bagagelucka, födelsedag, shopping, bil, bror, kolor, skor, musik, middag, familj, äpplen, bröd, kakor, mindre bror, sommastuga, idyll, mörker, ljus, månsken, vänner, stjärnor, grävling, avsked, sång, skratt, gemenskap, gråt, salt, ösregn, fika, glädje, semester, hemresa.

Dagarna i småland är redan slut och resan hem till västkusten avgår om några timmar. Har hunnit med mycket här och är glad över att jag hann träffa vännerna innan deras resor ut i vida världen. (2st till Hawaii, 1 till Luleå, 1 till Linköping och 1 till Frankrike) Helt otroligt konstigt att de ska åka bort från Småland allesammans. Men oj vad roligt de kommer få. Och det har jag planerat att jag också ska ha. I morgon börjar Nollningen och jag ser verkligen fram emot det! Ska bli skönt att komma hem till Göteborg och pyssla om mina blommor, träffa syster, åka spårvag, läsa Metro, handla på Ica i Bergsjön och börja skolan! Har inte varit nervös innan, men nu börjar det pirra! Blir intressant i morgon att se vad för människor jag ska plugga ihop med i 3 år! :)

Home sweet home!

Inga kommentarer: