måndag 2 augusti 2010

vaaaar är sommaren? tittut - där är den!

Som katt och råtta (som de på vinden) jagar vi efter sommaren. den glider ur händerna på oss och vill inte vara med. Men, badat i älven har vi kunnat göra en gång och sola 3 gånger. Det är ju alltid något! :) Är ändå rätt skönt att det inte är fint väder när man måste vara inne hela dagen! Igår märkte man att turistströmmen börjar dra bort, hotellet var inte fullbokat (för första gången på sen jag kom hit, typ,) vi hade inte alls lika mycket att göra i köket utan kunde gå helt vanligt utan att stressa och vrida höftbenen ur led..
Ni är det tre veckor kvar här i Norge. Ska säga idag att jag nu vet till vilket datum jag vill jobba och sedan beställa biljetter hem! Längtar hem något otroligt och är verkligen sugen på att komma hem till Sverige och alla nära och kära igen!

Over and out - Er fisk i vattnet

2 kommentarer:

Anonym sa...

har du hittat svampen? mamulla

Sara sa...

Ja tänk för att jag har det! Nathalie och jag hittade den precis efter att vi slutat bada och var påväg hemåt! :)