onsdag 3 juni 2009

lycka är att ha en tvättid

sommaren är här och studenter visslar, sjunger och skrålar sig igenom staden för att fira att 12 års skolgång är över. jag ryser av välbehag och tänker på hur det var förra året, då det var jag som skuttade, skrek och skrattade tills jag grät av lycka och seperationsångest. OJ vilken grej! man förstod inte då att man verkligen kommer att sakna skolan och vännerna. eller förstod gjorde jag väl, men inte hur mycket vänner betyder, och hur fort de kan glida ifrån en och man känner sig som främlingar när man möts.. men så är det. man växer ifrån varandra på ett sätt. man växer ju åt helt olika håll.

nu ska här tvättas. hittade en tvättid idag när jag kom hem från jobbet och blev SÅ paff! man brukar behöva boka några dagar i förväg, men nu behövdes inte det! :) WIIHOO!

Inga kommentarer: