tisdag 18 maj 2010

snurr. snurr. snurr.

det snurrar i min skalle. bokstavligt talat. det verkligen irrar runt där inne. har så många idéer vad jag ska göra nu, i sommar och senare i livet. men kan inte bestämma mig för något utan hattar lite fram och tillbaka. idag pratade jag med vännen i USA som berättade att han ska tillbaka dit i augusti och läsa bistånds-grejs på college. något jag blir extremt sugen på. sen är det ju sjuksköterske-plugg jag är intresserad av med, och polisstudier. att jobba på ICA bara för att prova något nytt, starta eget företag för garn och virkgrejer eller vad vet jag. öppna ett café och baka och göra en egen bakbok. böcker i största allmänhet förresten, vill skriva böcker om allt! puh. hjääälp mig!!! (genom att ge förslag, tips, råd och sist men inte minst, be. tar tacksamt emot all hjälp!)

och som grädde på moset så tror jag att jag måste skaffa glasögon också. kanske är en bidragande orsak till att det snurrar framför ögonen på mig också och inte bara i huvudet... nu ska jag gå och lägga mig för att undvika mer snurr.

Inga kommentarer: