fredag 21 maj 2010

grönska!

då var den här! - sommaren! HURRA!

vackra träd blommar, gräset grönskar och jorden har fått livet tillbaka! så underbart!
nu har även värmen kommit till göteborg och det är sommar. igår rullade åskan in och det regnade hela natten. nu sitter jag med balkongdörren öppen och utanför sitter det ett äldre par i skuggan på en parkbänk o ser nöjda ut. barn och hundar leker, en man tvättar sin bil och alla bara ler. åh!

var hos arbetsförmedlingen innan o min jobbcoach är verkligen bra! han får mig att se möjligheterna och har gjort det väldigt klart för mig att jag kommer minsann få ett jobb för jag är så bra.. typ.. (hehe) nu ska jag äta spenatlasange och sen åka och möta M för att köpa paket till 12åringen som kommer i morgon tillsammans med mor och far! ska bli SÅ roligt!

nu - på med brillor och sandaler och ut i sol-diset! :)

Inga kommentarer: