torsdag 26 juni 2014

Liten uppdatering!

Oj, här har det stått still flera månader... 3 stycken tillochmed. Har varit en händelserik vår och 1/3 av sommaren har redan gått. Galet! M och håller igång på våra olika jobb och sen i måndags jobbar jag bara natt. Tröttande för att vara mild. Idag har jag mått jättedåligt och haft ont i huvudet, varit yr, mått illa och kallsvettats. Tror jag är larvigt trött men känns ändå inte som trötthet. Blek och eländig är jag också. Urk. Dumma kropp som inte fattar att jag är ledig idag och då vill jag vara vaken på dagen istället för att sova! Haha! Här slänger jag upp lite nya bilder från månaderna som har gått! Ha en fin dag alla fina!

M och jag vid Morupstånge fyr på annandag påsk.
M, H och A i Mellbystrand på Valborg - vårens andra picknick!

E och K i Kattvik. Systerhelg i Maj!

R och N sista helgen i Maj.
Planterar ett estniskt päronträd i Ingarp hos E och T i Maj.
Andralångdagen med fina människor sista Maj.


Jag och M på midsommar

A och M, N och J och A på midsommarafton! :)



Inga kommentarer: