fredag 25 januari 2013

4år

Idag är det fyra år sen vi blev ett par. Galet vad tiden går fort. Och galet är också vad jag sysslar med nu, springer på intervjuer i tid och otid för jobb till sommaren. Känns märkligt att söka något man inte är klar till än men det är ju så det fungerar! Har blivit erbjuden bra lön på ett ställe och på de andra ställena bara suckar de och säger att de inte alls kan möta upp mina anspråk. Får helt enkelt se vad som händer. Magkänslan säger en sak och studentupprors-känslan säger en sak om de lika jobberbjudanden.

Känner mig lätt i huvudet av att tänka på allt dethär och det känns så främmande och långt borta fast det snart är dags!!

Började praktiken i måndags, har gått två dagar och jag känner att jag har endel kvar att lära men det känns bra ändå! :) Kommer gå så bra och det känns roligt att vara där och lära sig nya saker. I morgon och söndag ska jag gå två dagar och sen en liten paus på måndag då det blir skola istället...

Har börjat jaga upp mig inför kandidatuppsatsen också... Vill börja lite redan nu, får se om man får göra så..! ;) Men det borde ju inte göra något! Ah får se vad som händer! Nu ska jag snart iväg på den sista inbokade intervjun och sedan får jag sätta mig ner och väga för och nackdelar med jobben jag blivit erbjuden! Fast ikväll blir det popcorn, på spåret och fruktsallad för att fira 4års dagen! Lyx! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

I februari är det 39 år sedan Lars och jag blev ett par, de´du.