torsdag 18 augusti 2011

Äppelpäppelpirumparum kråkan satt på tallegren!


Hej hopp kaffekopp!
Idag har söt-emma och jag promenerat vår runda igen. Den är jobbig med alla backar och geggig lera. Men rolig också! :D

Idag har jag röjt i lägenheten, burit en byrå in i "gästrummet" och 2 bokhyllor ut ur samma rum. En hamnade i mitt rum och en fick nytt bo i vardagsrummet. Sedan har jag burit böcker och ändrat runt i garderober så allt ska få plats som varit i det lilla rummet. Är nämligen så att jag snart ska få en inneboende där som kallas "S" eller Sofia, som hon också heter. Ska bli roligt! :)

En annan sak som är rolig är att jag har bakat äppelkaka idag och om en timma så kommer endel av mina flickor hit på möte inför nollningen som börjar på måndag! :D Ska planeras mat och toastning och dekoration mm. Mycket att tänka på men detta kommer bli den bästa nollningen någonsin! (woopwoop)

Puss till alla som vill ha!
Over and out!

Inga kommentarer: