tisdag 1 mars 2011

I min del av stan!


Nu ska jag berätta här om min del av stan!
Jag är glad att bo i Kortedala. Här bor det flera trevliga prickar och fler ska flytta hit. Även de jag inte känner är riktigt trevliga. Klicka på kartan här till vänster så får ni se hur bra och nära jag har det till mina vänner. Helt knäppt bra faktiskt! På tal om trevliga prickar så mötte en man på på Ica som tyckte att jag hade "fina streck där vid jackan". Dvs min tunika som stack fram under jackan och som var randig. "riktigt grant måste jag säga - jättefräckt". Sånt blir man glad av. Och 2 killar som bor i huset som håller upp dörrar för en när de ska ut och jag in/tvärtom. riktiga gentlemän blir man också glad av! :)

I morgon är det tenta och jag håller alla tummar och tår jag har för att det ska gå vägen! Nu ska jag läsa lite anteckningar och sen sova. Heja klassen! vi fixar detta! :)

Over and out!

1 kommentar:

Anonym sa...

är det "begagnade" bullar från förra baket?
mamulla