onsdag 28 april 2010

grönt o skönt!


det har regnat ute och luktar blött o grönt när jag öppnar balkongdörren för att få in lite luft i min trötta hjärna. har suttit vid datorn i över 4h och innan dess tvättade jag tre maskiner tvätt och gjorde våfflor till lunchlåda. käranån! är helt slut! men nu har arbetsförmedlingen fått sitt CV o manpower med. och jag har har tillochmed sökt ett jobb på "pocketgrossisten". skulle vara ett ganska bra jobb just nu känner jag! nu ska jag bara laga mat, städa plugga och vika all tvätt innan jag ska till skolan om 4h.. toodeloo!

fick förresten fina pelagoner av ninni igår. de trivs hos mig med!

2 kommentarer:

Therese sa...

jag tror att det hade varit rätt spännande och arbeta i en bokhandel. ÄLSKAR böcker!!

stygn sa...

och jag inser att det är jag som är växtgrossisten i ditt liv.